“Sayang kenape ni, asyik penat je bila abang ajak…?”

 

Mesti kaum Adam akan rasa frust kan, bila ajak isteri untuk bersama, tetapi si isteri kerap bagi alasan.

 

Boleh kata setiap kali nak bersama, mesti tak dapat.

 

Aduhh.. Tunjuk langit je la malam-malam kaum Adam. 😂

 

3 Cara Menaikkan Nafsu Wanita

Bila kita membicarakan tentang nafsu wanita ni, kita tak dapat lari daripada bercakap tentang hubungan seks.

 

teknik foreplay ciuman mengejut

 

Dua perkara ini saling berkaitan.

 

Namun menaikkan nafsu/libido wanita adalah topik utama yang kita akan bicangkan dalam artikel ini.

 

Okay.

Jom kita perhalusi fakta di bawah ni terlebih dahulu:

 

Dalam satu kajian yang dijalankan di US, seramai 31 581 responden yang terdiri daripada wanita berusia 18 ke atas, 44% wanita mempunyai masalah seksual.

 

Dan yang lebih menarik lagi, majoriti mereka mempunyai masalah kurang nafsu seksual!

 

Pernah anda terfikir tak macam mana nak naikkan nafsu isteri anda dengan membuak-buak?

 

Ada trick & tipsnya sebenarnya.

 

Barulah lepas ni ajak, on aja InsyaAllah. Aumm!

 

 

1. Ajak Bersenam Bersama

bersenam dapat menigkatkan nafsu seks

Bila kali terakhir anda bersenam dengan isteri anda?

 

10 tahun lepas?

   

Aduh, anda kena mulakan balik ni bersenam bersama.

   

Selain mengeratkan hubungan anda berdua, inilah juga masa anda untuk bersembang tanpa gajet disisi.

   

Semasa keluar bersenam, tinggalkan gajet dan gunakan masa ini untuk berborak dan bercerita antara satu sama lain.

   

Ini adalah masa terbaik untuk bermesra!

  

 

Apa Hubungan Senaman dan Seks Ni? 

 

Bersenam memang membantu menaikkan nafsu wanita.

 

Ini adalah hasil kajian dari Univerisiti of Texas, bersenam dapat membantu menaikkan nafsu wanita dan bertindak sebagai agen anti kemurungan.

   

Bersenam bukan sahaja menjadikan badan pasangan anda lebih menarik, malah ianya juga mampu menaikkan libido mereka dan juga nafsu seksual!

   

Malah badan pasangan anda juga akan kelihatan lebih menarik dan mereka lebih yakin dengan penampilan baru.

   

Contoh senaman yang sangat bagus untuk meningkatkan libido wanita:

 

  1. Plank untuk 20 saat.
  2. Glute bridges sebanyak 15 reps.
  3. Jump squats sebanyak 10-15 reps.
  4. 10 Kegels dan tahan selama 5-10 saat.
  5. Pushups sebanyak 10-15 reps.
  6. Pigeon pose, lakukan selama 1 minit untuk setiap posisi.

 

 

Gemuk Is Not Awesome

 

Justin Lehmiller

Justin Lehmiller

 

Seorang pakar, Justin Lehmiller ada memetik satu kajian dari  Duke University, yang mana mereka yang mempunyai masalah obesiti akan turut mempunyai masalah seksual dan kurang nafsu untuk bersama.

   

Dalam satu kajian, terdapat 8.5 juta rakyat Malaysia yang mempunyai berat badan berlebihan dan 4.4 juta pula menghidap obesiti.

  

Jadi bagi mengelakkan pasangan anda tergolong dalam kalangan 8.5 juta tadi, ajak mereka bersenam bersama-sama untuk kehidupan seksual yang lebih bahagia!

Cara Tingkatkan Nafsu Seksual Dengan Men's Formula

Ataupun, anda suami yang kurang bernafsu, sering tak bermaya? Klik sini.👆 

 

 

2. Pilih Waktu Sesuai

masa yang terbaik untuk bersama isteri

 

Suami perlu bijak memilih waktu sesuai untuk bersama-sama isteri.

 

Pilihan waktu yang betul dapat menaikkan mood dan ghairah wanita.

  

Kadang-kala mereka kurang berminat dengan seks kerana waktu tidak sesuai!

   

Boleh jadi ketika anda minta untuk bersama, mereka dalam keadaan penat dan keletihan.

    

Ini menyebabkan mereka  kerap menolak permintaan anda.

 

Jangan risau, anda boleh rujuk di bawah:

 

Seks Waktu Pagi

Badan anda sebenarnya sangat bersedia untuk melakukan hubungan seks di waktu pagi!

 

Menurut Pakar Sex, Dr. Jessica O’Reilly, Tahap testosteron dan tenaga berada di tahap tertinggi pada waktu pagi, malah dengan melakukan hubungan seks, akan berlaku peningkatan hormon Oxytocin (hormon cinta) akan menjadikan anda lebih mesra dengan pasangan sepanjang hari!

 

 

Seks selepas Bersenam

hubungan seksual selepas bersenam lebih menarik

 

Ajak pasangan melakukan aktiviti fizikal bersama-sama seperti berbasikal di hujung minggu.

 

Selepas penat berbasikal dan pulang ke rumah, anda boleh cuba goda isteri anda untuk bersama, 90% kami yakin dia tidak akan menolak!

   

Satu kajian dari University of Texas menyatakan darah akan mengalir ke bahagian sulit wanita lebih tinggi, lebih dari 169%, selepas melakukan aktiviti berbasikal selama 20 minit.

 

Malah, badan anda juga akan merembeskan hormon testosteron selepas bersenam dan ini akan menambahkan lagi keghairahan nafsu wanita selepas bersenam.

 

 

3. Kreatif Dalam Seni Batin

cara-tingkatkan-libido-ister

 

Bunyi macam lain macamkan? Haha.

 

Seni batin di sini merujuk kepada macam mana anda bersama dengan isteri di ranjang.

 

Adakah selama perkahwinan ini, hanya satu dua posisi sahaja yang anda cuba?

 

Kalau ya, memang tak peliklah isteri anda kurang bersemangat bila diajak bersama.

 

Ini adalah cara mudah untuk menaikkan nafsu wanita, pelbagaikan posisi!

 

 

Duduk Atas Kerusi

 

 

Selama anda kahwin ni asyik dalam bilik dan atas katil je kan?

 

Cuba naikkan nafsu pasangan anda dengan gaya duduk atas kerusi seperti di atas.

 

Dengan cara ini, anda dapat menyentuh bahagian intim pasangan yang belum pernah disentuh oleh alat sulit anda.

 

 Selain memberikan pengalaman baru kepada isteri, anda juga dapat mendayung lebih lama dan mengelakkan pancut awal.

 

Duduk Sambil Peluk

 

 

Kadang-kala bila anda kerap terpancut awal (praejakulasi), ini menyebabkan isteri kurang bernafsu untuk bersama.

**Untuk tips & cara bersetubuh supaya dapat bertahan lebih lama, boleh tekan di sini nanti.

  

Apa kata kalau anda cuba posisi duduk sambil peluk ini.

  

Selain membantu anda mengawal pancutan pramatang, posisi ini menyebabkan zakar anda masuk lebih dalam dari biasa.

 

Kalau anda dapat mendayung lebih lama dan menyentuh G Spot isteri, jangan terkejut isteri anda akan hari-hari mau!

 

Boleh rujuk video di bawah untuk ‘explore’ kepelbagaian posisi seks di rumah.

Dr Ismail Tambi - cara tingkatkan nafsu seksual

Disyorkan sendiri oleh dr. Ismail Tambi (Malaysia’s Clinical Andrologist)

 

Sekali anda dah jumpa posisi terbaik untuk puaskan si dia, boleh terus ulang dan pada masa yang sama cuba posisi lain juga.

 

Wanita mudah bosan, jadi pandai-pandailah anda pelbagai posisi untuk puaskan si dia!

 

Mana tahu ada rezeki, jumpa g-spot isteri! Memang akan mengaum kepuasan.

 

**Untuk cara yang spesifik untuk guna teknik G-Spot, boleh tekan di sini nanti.

 

 

Penutup

 

Okay dah habis kami kongsikan kepada anda 3 cara menaikkan nafsu wanita tanpa perlu keluarkan duit pun!

 

Anda cuma perlu belanjakan sedikit usaha dan masa untuk membantu si dia lebih ghairah beraksi di ranjang 😉

 

Jangan lupa kongsikan artikel ini ya!

 

Bagi peluang kepada kawan-kawan anda yang asyik stress di tempat kerja tu. Hehe.

 

 

———–

Nak boostkan nafsu seksual anda sendiri, sebagai seorang suami?

Lihat video Men’s Formula Biotropics di bawah.

 

Boleh tekan link ini untuk ketahui dengan lebih lanjut – www.mens-formula.com