IMPROVE PRESTASI: KRIM PENJAGAAN KESIHATAN SUAMI PRIHATIN

MANTAPKAN ASET DENGAN CARA PALING BERKESAN

XGENE ROYALE adalah krim sapuan untuk PENJAGAAN HARIAN anggota kelamin lelaki. Diformulasikan menggunakan bahan semula jadi oleh DR ISMAIL TAMBI (Pakar Sakit Tuan No 1 MALAYSIA)
Krim penjagaan lelaki terbaik bertaraf antarabangsa

XGENE ROYALE Disahkan Pakar Perubatan Terkemuka

Dr. Ismail Tambi(Pakar Sakit Tuan Malaysia’s Clinical Andrologist) sendiri mengesyorkan penggunaan Xgene Royale ini.

Macam mana, pentingkan informasi tadi?

Sebagai kaum lelaki, isu ini sangat penting dan wajib dititikberatkan untuk mengekalkan hubungan intin bersama isteri, baru lah keluarga lebih bahagia.

” Saya sendiri telah menjalankan kajian terhadap produk ini dan ternyata, ia tidak mempunyai unsur mengarut yang boleh mencederakan atau mendatangkan kesan sampingan kepada penggunanya”

 

Dr Ismail Tambi(Pakar Sakit Tuan)

Seperti yang terpapar di

Krim Xgene Royale
Krim penjagaan lelaki yang membantu Krim penjagaan lelaki yang membantu menambahkan kesegaran, serta mengawal kekuatan ‘alat’ anda untuk nikmat yang berpanjangan. Lebih sihat, segar, utuh, dan long lasting.
★★★★★

” Alhamdulillah lepas guna tu nampak perubahan ketara. Kulit lebih cerah, kulit rasa segar dan sangat padu. Paling best, kali ni dah boleh kawal dayungan. Tak perlu nak berhenti-henti lagi. Takde lagi rasa ngilu sampai terketar. Tahan lama… ini serius… ”

En. Hafis

XGENE ROYALE Membantu Anda Menambah Baik

Krim yang kaya dengan bahan aktif, direka oleh profesional khusus untuk penjagaan batin lelaki. Mudah diguna, selamat dan berkesan.

Diakui Pakar Perubatan

Diformulasikan oleh Dr. Ismail Tambi, pakar kesihatan lelaki yang telah menjalankan pelbagai kajian.

Kelulusan Ujian KKM

Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor NOT210304160K

Disahkan Produk Halal

Walaupun sejenis krim sapuan, ia telahpun mendapat pengiktirafan Halal oleh JAKIM

Terbukti Secara Klinikal

Berkesan kepada 9/10 pengguna dan terbukti secara klinikal membantu meningkatkan kesegaran prestasi lelaki

Bebas Dari Racun

Disahkan 100% selamat oleh Pusat Racun Negara. Tidak mengandungi bahan beracun

Tiada Bahan Berbahaya

Tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya yang boleh mendatangkan alahan atau kemudaratan kepada badan

 XGENE ROYALE berfungsi menyegar, membersihkan & menyihatkan aset lelaki. Meningkatkan prestasi lelaki menggunakan kandungan bahan semula jadi terhadap luaran zakar. Dengan ini kesihatan dapat dikembalikan seperti waktu muda-muda dahulu.

 

Apa yang membuatkan ianya sangat berkesan?

XGENE ROYALE diformulasikan daripada tumbuh-tumbuhan herba yang terpilih dan telah menjalani ujian klinikal.

BAHAN UTAMA

Herba Utama Xgene Royale

Tongkat Ali & Ekstrak Minyak Almond

  • Tongkat Ali baik untuk fungsi tubuh dan menguatkan tisu kulit
  • Ekstrak Biji Almond juga boleh melembutkan dan melembabkan kulit kelamin
  • Memberikan rasa segar dan sihat kepada anggota kelamin
  • Membantu menyegar dan membersihkan kulit. Kurang geli, & lebih segar.

Citrus Grandis & Grape Seed

  • Grapefruit boleh mencegah pertumbuhan mikrobiol dan bakteria
  • Dengan terapi belaian yang betul boleh memelihara dan memperbaiki tisu kulit
  • Vitamin C yang sangat baik untuk kulit serta mencerahkan bahagian gelap pada anggota kelamin
  • Bau yang lembut dan menenangkan

Minyak Zaitun

  • Kaya dengan Vitamin E yang membantu menyegarkan kulit dan memberikan kelembapan yang lama pada alat kelamin.
  • Meresap kedalam kulit dengan pantas
  • Membantu menghilangkan bau dan daki pada anggota sulit

SAH SIJIL DARI KKM

XGENE ROYALE adalah produk yang diiktiraf dan mempunyai sijil sah NOT dari KKM. Serta ada pengesahan sijil HALAL

Siapa yang sepatutnya menggunakan XGENE ROYALE ini?

Mereka yang nak menjaga prestasi ketika bersama pasangan

Mereka yang ingin memelihara alat kelamin untuk kekal sihat

ingin mengembalikan nikmat malam pertama bersama pasangan

Anda yang dah cuba pelbagai posisi tapi tak dapat kawal klimaks

Anda yang nak sentiasa yakin setiap kali bersama pasangan

Anda yang nak atasi masalah tak bertahan lama

XGENE ROYALE BUKAN MERAWAT ATAU MENGUBATI

Kesan penggunaan krim Xgene Royale kepada penghidap sebarang penyakit adalah tidak sama kepada setiap individu.

TESTIMONI

Apa kata mereka yang telah mencuba Xgene Royale

” Boleh bertahan sampai 2 jam 30 Minit, isteri pun tewas tak tertahan “

 

 

Lan

” Zakar saya pulih macam zaman muda. Rasa memang besar dan panjang.. “

 

 

En.Ramli

” Semenjak guna Xgene Royale, memang rasa power. Tiap2 malam pun ONZZ jer.. “

 

 

Nordin

” Sangat terbaik. Pagi2 dah mudah rasa stim. Isteri sampai minta lebih lagi “

 

 

Nordin

” Sebelum ni kejap je terus tewas. Sekarang lain macam, memang lama betul mendayung “

 

 

Fahmi

” Memang rasa dah semakin normal. Mudah betul jadi sensitif. Tapi tetap tahan lama.  “

 

 

Aziz

Disarankan untuk diamalkan selama 60 hari untuk kesan yang lebih memberangsangkan. 

Hanya Sapu KRIM XGENE ROYALE Sekali Atau Dua Kali Sehari Dan Anda Boleh Lihat Perubahan Zakar Anda Menjadi Lebih Baik!!

1xgene
2xgene
Saranan: Jika anda berkemampuan, anda digalakkan untuk beli 2 unit XGENE ROYALE & ke atas. Boleh buat simpanan stok, di samping harga per unit yang lebih murah, & pelbagai freegift menanti anda. Lebih berbaloi!

Penghantaran pantas dan perbungkusan ekstra privasi.
Jaminan 100% pulangan wang jika barangan tidak sampai kepada anda.

Lebih selesa Order melalui WhatsApp?

Whatsapp Kami sekarang

ADA SOALAN?

FAQ( Frequently Asked Questions)

Bagaimana Cara Pengambilan Xgene Royale?
Sapu & lurut pada ‘aset’ anda 2 kali sehari. Seeloknya selepas mandi pagi & petang
Berapa Lama Kesan Akan Dapat?
Dalam 7-14 hari bergantung kepada tahap kesihatan, gaya hidup & konsistensi penggunaan
Satu Botol Tahan Berapa Lama?
Satu botol boleh bertahan selama 1 bulan jika disapu 2 kali sehari.
Siapa Boleh Guna Xgene Royale ini?
Setiap Lelaki yang ingin memastikan asset mereka kekal segar, & sentiasa bersedia tatkala ingin beraksi.
Xgene Royale Boleh Merawat Penyakit?
Xgene Royale bukannya ubat – sebaliknya adalah krim penjagaan harian (pemantapan & penyegar). Ianya membantu para suami meningkatkan menjaga kebersihan, kesegaran & prestasi batin.
Ada Kesan Negatif Tak?
Xgene Royale dijamin 100% tidak membawa kesan negatif. Xgene adalah krim sapuan luar – tiada kena mengena dengan sistem pencernaan badan & sebagainya.  Akan tetapi, jika sesorang pengguna itu sedia ada menghidap penyakit/sensitiviti kulit, anda disyorkan bertanya kepada doktor anda terlebih dahulu.

DISCLAIMER: THIS WEBSITE IN NO WAY IS AFFILIATED WITH FACEBOOK OR ANY FACEBOOK ENTITIES. ONCE YOU LEAVE FACEBOOK THE RESPONSIBILITY NO LONGER IS ON THEIR SITE. WE MAKE EVERY ATTEMPT TO CLEARLY STATE AND SHOW ALL PROOF. WE DO NOT SELL YOUR EMAIL OR ANY INFORMATION. CAN SPAM COMPLIANT. IF YOU HAVE ANY QUESTIONS PLEASE FEEL FREE TO CONTACT US. ALL TRADEMARKS AND LOGOS ARE THE PROPERTY OF THEIR RESPECTIVE OWNERS. THIS SITE AND THE PRODUCTS AND SERVICES OFFERED ON THIS SITE ARE NOT ASSOCIATED, AFFILIATED, ENDORSED, OR SPONSORED BY ANY BUSINESS LISTED ON THIS PAGE NOR HAVE THEY BEEN REVIEWED TESTED OR CERTIFIED BY ANY OTHER COMPANY LISTED ON THIS PAGE. THE RESULTS SHOWN ARE NOT TYPICAL AND RESULTS WILL VARY BASED ON YOUR MARKET, YOUR EFFORTS, COMPETITION AND MANY OTHER FACTORS OUTSIDE OF OUR CONTROL.